Hvordan jobbe smart i Microsoft 365
Vil du lære noen triks for mer effektiv jobbing? Meld deg på her og lær mer.
Mange bruker i dag Microsoft365, Teams, Sharepoint og Onedrive. Det kan være lett å gå seg bort, og ikke helt opplagt hvor dokumenter bør ligge, hva som bør skje i Teams og hva som bør gjøres i Outlook.
I dette webinaret forklarer vi hvordan alt henger sammen, og gir gode praktiske hverdagsråd til hvordan du kan jobbe – alene og sammen med kollegaene dine.
Kursholder: Jon-Gunnar Pettersen
Pettersen har blant annet kurs i Excel, Teams, Outlook, MS Project på alle brukernivåer som sitt spesialfelt. Han tilpasser kursene sine på en slik måte at de skal være ekstra nyttig for de som deltar. Han har gode eksempler og en praktisk tilnærming til undervisningen, som gjør at du som deltaker får prøve selv og få erfaring underveis.
Medlemsfordeler
NITO-medlemmer har tilgang på markedets kanskje beste tilbud innen blant annet bank og forsikring.
Vi gir nyttig karriereveiledning og har et bredt kurstilbud som hever din kompetanse.