Gå til innhold
FAGNETTVERK

Temamøte: Hvordan få folk til å velge deg

Har du tenkt på at du også forvalter en merkevare – som du vil noen skal velge? Hvorfor skal de velge deg – i forhold til dine konkurrenter?

Påmelding

Logg deg inn så slipper du å fylle ut skjema

Logg inn

Personopplysninger

Arbeidsgiver

Loading
Vi kjenner ikke denne arbeidsgiveren, vennligst fyll inn adressen under

Her får du vite hvordan du finner argumentene som hjelper deg med å stå ut i mengden, og som får kundene til å velge deg og dine tjenester. Og hvordan du bygger opp og styrer ditt eget omdømme.

Vinklingen er både kreativ og praktisk. Velkommen til å se deg selv utenfra, og få noen gode øvelser du kan ta med deg for å bygge din egen merkevare.

  • Hva er en merkevare?
  • Derfor skal du aldri hoppe over konkurrenten
  • Finn den røde tråden
  • Den generiske kommunikasjonsfellen
  • Tre trinn opp til din egen plass i solen
  • Sånn selger du uten pris som viktigste argument

Foredragsholder:

Anne Bremnes driver reklamebyrået Salt Concepts as sammen med Anne Cathrine Haug, og står bak mange av de mest kjente merkevarebyggende konseptene for norske merkevarer, med «Du kommer deg ikke frem sånn helt uten Widerøe» som kanskje det mest kjente.

Hun har grunnlagt Speedbranding-metoden, foreleser i differensiering og er mer opptatt av å finne – enn å finne på.

Praktisk informasjon:

Det blir enkel servering i forkant av temamøtet

Viktig

Om du er påmeldt og ikke kan delta, er det mulig å melde seg av arrangementet på Min side. Uteblir du fra arrangementet uten å gi beskjed, blir du fakturert 400 kroner.

Aktuelle temamøter