Gå til innhold
FAGNETTVERK

Temamøte: SEO (Søkemotoroptimalisering)

Å tilpasse et nettsteds innhold, bygge lenker fra relevante autoritative nettsteder, og tilby verdi for sine målgrupper via søkemotorer er alle måter å tilby effektiv SEO.

Påmelding

Logg deg inn så slipper du å fylle ut skjema

Logg inn

Personopplysninger

Arbeidsgiver

Loading
Vi kjenner ikke denne arbeidsgiveren, vennligst fyll inn adressen under

Fullfør

Kort om SEO

SEO (Søkemotoroptimalisering) er prosessen som omhandler alt av tiltak for å øke trafikk og salg gjennom organiske søkeresultater på ulike søkemotorer som Google, Bing og Yahoo. Få flere og riktige kunder til å finne deg i søkemotorene. Legg til rette for at de skal få den beste brukeropplevelsen og konvertere på nettstedet ditt. Vi gjennomgår praktiske tiltak for å få mer besøk fra søkemotorene.

Kursholdere er Eivind Bodding og Karl Philip Lund

Eivind Bodding dømmer fotballkamper på toppnivå i Norge(!) og jobber i rådgivningsfirmaet Inevo. Eivind har erfaring med SEO, konverteringsoptimalisering, brukeropplevelse og innholdsmarkedsføring. Han jobber aktivt med analyse og søkemotoroptimalisering, kombinert med konverteringsoptimalisering og betalt søk.

 

Karl Philip (KP) jobber med å skape suksesshistorier på nett. Han jobber hands-on med webstrategi, søkemotor- markedsføring, e-postmarkedsføring, konseptutvikling og webanalyse. Han har jobbet med selskaper som Norwegian, Hurtigruten, Dyreparken, Enklere Liv og Blivakker. KP er høyskolelektor på Markedshøyskolen samtidig som han jobber aktivt med e-handel og digital markedsføring. KP har en MBA i teknologi og innovasjonsledelse fra Pacific Lutheran University.

No-show

Vi gjør oppmerksom på at hvis du velger å ikke komme, uten å gi oss beskjed (no-show), vil du bli belastet kr. 400,- i gebyr. Dette for at vi skal kunne dekke opp kostnadene som påløper.

Beskjed om at du ikke kan delta må gis til ansvarlig sekretær dagen før gjennomføring.