Lær smartere- ikke hardere
Ønsker du å lære mer effektivt, på jobb eller i studiene? Da bør du ikke gå glipp av vårt foredrag om forskningsbaserte læringsstrategier.
Hvordan lære mer effektivt?
I dette foredraget vil du lære om forskningsbaserte prinsipper for bedre læring, fra noen som skriver doktorgraden sin om læring. Du vil lære hvilke typer læringsmål som fungerer - og hvilke som ikke gjør det - og hvordan strategier som raskest lar deg tilegne deg ny kunnskap og nye ferdigheter. Du vil lære om konkrete teknikker og verktøy, og få flere praktiske eksempler på anvendelse, både for deg som er student og du som er yrkesaktiv. På denne måten kan du få mer igjen for tiden du bruker på læring, og raskere utvikle din egen kompetanse.
Uansett om du er student, i arbeidslivet eller bare en nysgjerrig sjel som liker å lære, vil dette foredraget gi deg verktøyene du trenger for å lære mer effektivt.
Meld deg på – og oppdag hvordan du kan lære smartere, ikke hardere!
Om Magnus Ingebrigtsen
Magnus er stipendiat ved UiT Norges arktiske universitet, med spesialisering i kognitiv psykologi. Han har lederutdannelse fra Forsvaret, har erfaring som gründer, og forsker på hukommelse og oppmerksomhet. Magnus har mottatt undervisningsprisen ved UiT for sin undervisning i læringspsykologi og organisasjonspsykologi, og brenner for å dele praktisk psykologikunnskap.
Aktuelle kurs for deg som er ung
Hvordan ville jorda vært uten månen - Foredrag med Prof. Øyvind G. Grøn
21. januar 2025, Trondheim
NTNU Gløshaugen
Bli kjent med Bergen fellesverksted
22. januar 2025, Laksevåg
Bergen fellesverksted
Rådgivningskontraktene - NS 8401 og NS 8402
28. januar 2025, Oslo
Ingeniørenes Hus AS
Strike! Bowling og pizza med NITO Studentene NTNU Trondheim
30. januar 2025, Trondheim
Centrum Bowling
Bedriftsinternt kurs i sirkulær økonomi
31. januar 2025
Sted kommer
Medlemsfordeler
NITO-medlemmer har tilgang på markedets kanskje beste tilbud innen blant annet bank og forsikring.
Vi gir nyttig karriereveiledning og har et bredt kurstilbud som hever din kompetanse.