Samarbeidet mellom tillitsvalgte og arbeidsgivere i staten under streiken
Hvordan skal dere som er tillitsvalgte i statlige virksomheter forholde dere til arbeidsgiver under streiken?
Hvordan skal dere som er tillitsvalgte i statlige virksomheter forholde dere til arbeidsgiver under streiken?